5 Mei 2018

TESTIMONY - BUAH PINGGANG KEMBALI PULIH ( Pengedar Batu caves Selayang )

Bercerita tentang buah pinggang ni kan...sepertimana kita tahu lah kan setiap orang mempunyai dua buah pinggang ..satu kiri satu kanan yang mana ia terletak dibawah tulang rusuk...

Kegunaan buah pinggang yang utama adalah untuk membuang sisa sampah didalam badan dan selebihnya yang cecair adalah dibuang melalui air kencing kita... Bila berlakunya kerosakkan buah pinggang, ia boleh menganggu fungsi buah pinggang itu sendiri...

Penyakit buah pinggang sebenarnya ada yang kronik dan akut ....Untuk pengetahun semua dimana kedua-duanya akan berkesudahan dengan buruk bila orang yang bermasalah tu tidak jaga dengan betol

Ramai yang tidak ketahui dengan tanda-tanda awal bila dah kena sakit buah pinggang...ni yang sering terjadi ..bila tahu dah teruk....

Mari kita kenali dahulu Mengapa boleh berlakunya dan punca nya...
2 punca utama adalah daripada kencing manis juga mengalami tekanan darah tinggi..

Didalam kes ni...ia memang bertanggungjawab mengakibatkan buah pinggang rosak..

Kencing manis berlaku bila paras gula darah terlalu tinggi dalam badan seseorang..hingga menyebabkan kerosakan pada organ dalam tubuh badan seseorang..termasuklah buah pinggang juga jantung..bukan itu saja tau..ia boleh melibatkan mata dan urat saraf kita juga...

Tekanan darah tinggi pulak berlaku apabila tekanan darah pada dinding saluran darah meningkat dengan tinggi...hingga ia tak terkawal..Ini boleh menyebabkan berlakunya strok...serangan jantung juga permasalahan buah pinggang..Buah pinggang akan jadi lebih teruk ataupon kronik...Bila begitu...jadilah tekanan darah tinggi yang melampau...

Itu lah sedikit mengenai bagaimana masalah buah pinggang boleh berlaku...

Sebenarnya bila berlakunya permasalahan begini...selain mendapatkan rawatan hospital juga doktor , boleh amalkan supplement shaklee iaitu VIVIX...

Kalau nak tahu bagaimana Vivix ni membantu sebenarnya....
Ia mempunyai Resveratrol yang sangat tinggi antioisidannya ...ia juga boleh meneturalkan radikal bebas yang ada didalam badan kita....

VIVIX adalah 10 kali ganda lebih hebat dan kuat dari RESVERatrol...
VIVIX mengandungi Polifenol juga resveratrol yang bertindak dengan lebih berkesan...




Vivix mengandungi 4 bahan yang terbaik...dimana ia terdiri daripada :-
#Anggur Muscadine
#Polygonum Cuspidatum
#Lobak Unggu
#European Elderberries



VIVIX






Mari kita beberapa Testimony Customer yang mengamalkan VIVIX selain MEngamalkan ubat2 dari hospital...


1. TESTIMONY
Penapis Buah Pinggang Bocor....
Ahmad memilih untuk mencuba vivix didalam permasalahannya....allhmdulillah beransur surut bengkak....air kencing pon dah tak berbuih seperti selalu...

Syukur sesangat katanya...selama ni ada rasa sengal di buah pinggang ni dah kurang nampaknya...

Terimakasih kerana memperkenalkan vivix...pada saya....




TESTIMONY BUAH PINGGANG




2. TESTIMONY
Aini seorang pesakit buah pinggang yang agak kronik sebelum ini....
Bayangkanlah bila doctor kata buah pinggang saya..berat badan pon turun mendadak...Bayangkanlah dalam 10 hari berat boleh turun 7kg...mau tak takut...
"awak kena buat dialisis ya....celepukkkkkk jatuh dengor...down terus...sedih pon ada...

Saya tekad mintak keluar daripada hospital...dan mencuba cara yang lain...manalah taukan ..kita kan disuruh ikhtiar kan...

Allhmdulillah selepas saya kenal VIVIX...saya minum secara konsisten...allhmdulillah bnyak perubahaaan yang berlaku...

Bila saya buat pemeriksaan doctor pon terkjut...lubang-lubang yang ada dibuahpinggang saya semakin  mengecut...mcam tak percaya je dia....nampak sangat perubahaan yang berlaku...

Saya masih tetapi makan ubat hospital dan buat checkup...cuma ubat tu saya kurangkan sekali sekala je...

Terimakasih ya , memperkenalkan VIVIX pada saya...
sekarang saya semakin sihat...daripada sebelumnya...

TESTIMONY BUAH PINGGANG



3. TESTIMONY 
KAK NOR mengalami masalah buah pinggang....dan sekarang Buah Pinggang kembali sihat...

Allhmdulillah...seronoknya...bila doctor kata buah pinggang dah semakin baik.....Kalau sebelum ni doctor kata sebaliknya....

Lepas saya disahkan mengalami masalah buah pinggang...saya telah mencuba dan membeli VIVIX ...sebab saya tengok ramai yang kata..vivix bagus....

Allhmdulillah berkat konsisten...memang terbaik..orang kata mahal...tapi saya tak kisah...saya nak sihat...tak pe lah...apa orang nak cakap..beli je dulu..in sha allah ikhitar saya memang berhasil...nah sekarang saya lebih sihat daripada sebelumnya...

Kalau ikut je hospital dan makan ubat-ubatan tanpa ikhtiar lain tak munkin saya kembali sihat ...seperti sekarang...



TESTIMONY BUAH PINGGANG



Sekiranya berminat untuk mendapatkan VIVIX SHAKLEE   ini boleh hubungi saya:

1) Dengan segera melalui WhatsApp



2) Membuat pembelian sendiri menggunakan online transfer ataupun kad kredit dengan klik icon di bawah ini.




Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...

Pengedar- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , tAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan